Persbericht Peterson SBS: Uitbreiding vloot SNS Pool

27 december 2012

De vloot van de SNS Pool zal binnenkort uitgebreid worden met twee schepen van Vroon Offshore Services. De Vos Power (voorheen bekend als de Power Express) vangt op 28 december aan en de Vos Prominence zal op 18 januari haar entree maken. Deze twee schepen komen in de plaats van de Far Splendour en de Porto Salvo.

De SNS Pool vloot bestaat uit 13 schepen. De vloot wordt aangestuurd door Peterson SBS, die samen met negen oliemaatschappijen de Southern North Sea Pool vormt. Deze samenwerking stelt de schepen in staat om meerdere offshore locaties te bevoorraden in één afvaart. Dit leidt niet alleen tot significante kostenbesparingen voor de oliemaatschappijen, tevens wordt de co2 uitstoot gereduceerd door brandstofbesparingen.

Peterson IJmuiden BV
Westerduinweg 10
1976 BV IJmuiden
branches: Agents and shipbrokers, General cargo stevedores, container & RO/RO, Logistic service, forwarding, warehousing, Port, shipping and cargo services, Offshore oil and gas services